Evidenţă contabilă
Evidenţă contabilă
Ofrim un pachet complet de consultanță financiară și fiscală. Experții noștri vă vor ajuta să înțelegeți responsabilitatea fiscală, precum și vor analiza riscurile și vă vor oferi o soluția potrivită pentru a le evita.
Servicii de contabilitate pentru firme "la cheie" - de la evidența contabilă la pregătirea și prezentarea rapoartelor fiscale. Lucrăm cu întreprinderi de orice formă de proprietate. Serviciile noastre sunt la un preț rezonabil dar lucrăm cu o înaltă calitate.
Sarcina noastră este de a organiza evidența contabilă și contabilitatea fiscală, încât șeful companiei să fie sigur în faptul că ea este gestionată în conformitate cu normele legale.
Colaborarea cu noi în ceea ce privește organizarea evidenței contabile - este economisirea banilor în ceea ce privește menținerea locurilor de muncă, salariile și încrederea totală că evidența contabilă și financiară ale companiei sunt ținute în deplină conformitate cu cerințele legale în vigoare. În același timp, suntem foarte atenți la interesele companiei Dvs și oferim întotdeauna cele mai optime moduri de a minimiza în mod legal impozitele, economisind astfel banii proprietarilor de afaceri.
Suportul contabil oferă
Contabil profisionist
Îndeplinirea documentelor primare
Rapoarte analitice
Parteneriat reciproc avantajos
Noi garantăm
Atitudine corectă
Abordare responsabilă
Disponibilitate 24/7
Securitatea informației
Algoritmul de lucru
Documentele primare se acumulează în biroul Dvs. sau acasă. În acest scop, puteți instala o unitate obișnuită de papetărie și puteți pune toată documentația în ea. Dacă aveți nevoie să tipăriți documente precum: facturi, facturi, documente numerar și ordine de plată, puteți utiliza serviciul nostru personal sau puteți utiliza ajutorul unui specialist al companiei noastre. Documentele tipărite sunt, de asemenea, arhivate.
În baza contractului, curierul companiei noastre va transfera periodic documentele acumulate care necesită semnătura Dvs. Putem ridica documentele în biroul Dvs., acasă sau în locația care este convenabil pentru Dvs. La colectarea documentelor se întocmește un act de transfer al documentelor care confirmă schimbul respectiv. Documentația companiei Dvs. este stocată în condiții profesionale care exclud pierderea, deteriorarea sau furtul. Respectăm siguranța clienților nostri.
Din momentul transferului documentației către curier în termenul specificat în contract, contabilul Dvs. procesează documentația primită. Documentele sunt verificate pentru prezența detaliilor obligatorii, grupate și arhivate corespunzător, datele din documente sunt introduse în baza de date. Puteți vedea întregul proces de procesare a documentelor în modul "on-line" pe serverul nostru.
În funcție de rezultatele procesării informației, vi se oferă un șir de rapoarte: Raportul privind situația financiară a organizației. Raportul include următoarele informații: debit și datorii, starea stocului, venituri și profit pentru perioada respectivă. Raportul poate fi completat la cererea Dumneavoastră. Raportul privind starea documentelor primare. Când verificați documentația transerată, de regulă sunt detectate erori de diferite tipuri. Raportul conține informații despre ele și servește drept instrument de prevenire și corectare a acestora.
În conformitate cu legea, salariul se plătește o dată pe lună. De regulă, cu o zi înainte, contabilul vă va trimite documentele necesare pentru eliberarea salariului personalului în numerar sau printr-un cont bancar și ordinul de plată. Lunar calulăm În fiecare lună se calculează contribuțiile sociale, medicale, impozitul. Înainte de a trimite declarația, noi, obțineținem aprobarea Dvs. De asemenea, întocmim angajarea și concedierea angajaților, plățile pentru concediu medical, concediul anual.
Ca urmare a tuturor operațiunilor descrise, contabilul dumneavoastră transmite rapoarte trimestriale inspectoratului fiscal cu 5 zile înainte de data depunerii. Dacă este necesar, raportarea poate fi ajustată în funcție de dorința dumneavoastră, menținând în același timp fiabilitatea acesteia. După obținerea aprobării din partea conducătorului organizației, rapoartele sunt transmise structurilor corespunzătoare. În cazul oricăror întrebări din partea autorităților fiscale, răspundem cât de repede posibil și independent.